środa, 14 grudnia 2011

W łóżku z teściową

W łóżku z teściową


Więc zacznę od początku mam na imię Piotr mieszkam w pod warszawskim miasteczku mam 25 lata jestem żonaty 2 lata moja żona jest piękną brunetką młodszą o ponad 3 latka.
Niestety nie mieszkamy sami tylko z moja teściową a jej matką Jolką a teść już ponad 3 lata pracuje za granicą. Przyznam się że od kiedy pierwszy raz zobaczyłem moja teściowa strasznie mi się spodobała jest to wysoka zadbana szczupła blondynka o krótkich włosach i zmysłowym tyłeczku w wieku obecnie 40 latek.
Na początku Jolka często mnie krepowała
gdy przychodziłem wówczas jeszcze do mej dziewczyny Agnieszki chodząc po domu często w bieliźnie nie krepowała się nigdy i kręcąc pupa na boki budziła mego kutasa lecz kiedyś Agniecha wchodząc wytropiła że jej matka przykuwa mą uwagę i chyba zwróciła Jolce uwagę bo zaczęła się ubierać podczas mych wizyt bardziej skrupulatnie lecz nadal często bywały to wyzywające stroje Np . białe przezroczyste spodnie plus stringi.
Nasze życie sexualne także było udane pamiętam że pierwszy raz bzykałem moją zonę już po miesiącu naszej znajomości była jeszcze wówczas dziewicą miała wtedy 18 lat szybko też nabrała wprawy w ciągnięciu lachy a także polubiła sex analny rżnęliśmy się codziennie pod nieobecność jolki w domu a później nawet już i ona nam w tym nie przeszkadzała dopóki raz nie weszła przypadkowo do pokoju i nie zastała swojej córki z moim kutasem w buzi… myślałem że zapadnę się pod ziemię …i zaczęło się teściowa zaczęła nas namawiać żebyśmy już wzięli ślub bo przecież są do tego warunki są pieniądze duży dom i ja mam pracę a ona nam pomoże…i tak też się stało było duże wesele i zamieszkaliśmy w troje ojciec przyjeżdżał co jakiś czas na tydzień ale niezbyt często… Agnieszka poszła pracować w przedszkolu jednocześnie robiąc zaocznie magistra.
Lecz po jakimś czasie Jolka znowu zaczęła mnie kusić pod nieobecność Agnieszki chodziła skąpo ubrana po domu rzucała zalotne spojrzenia często niby niechcący się ocierając i rzucając komplementy na temat mojego wyglądu po pewnym czasie zacząłem wręcz miewać fantazje na temat sexu z nią pragnąłem chociaż zobaczyć ja nagą ….wszystko skrupulatnie ukrywając przed Agnieszka .
Skończyły się wakacje nadeszła zjazdy w szkole Agnieszki co dwa tygodnie piątek sobota i niedziela po którymś z kolej Agnieszka stwierdziła ze te dojazdy strasznie ja wyczerpują i ze może by nocowała w wawie u ciotki zgodziłem Się.
Któregoś piątku wróciłem z pacy było po 22:00 Agnieszka była w wawie już w progu powitała mnie jolka mówiąc ze przyrządziła kolacje a z racji tego że jakoś chłodnawo w domu kupiła na rozgrzewkę wino ucieszyłem się miałem już wówczas z nią bardzo dobry kontakt rozmawiało mi się wręcz z nią jak nie z teściową a jak z koleżanką zjedliśmy kolacje i zaczęliśmy pić wino kiedy wypiłem stwierdziłem że pora iść wziąć kąpiel więc opuściłem teściową nalałem wody z mnóstwem piany do wanny i zacząłem się relaksować…..w między czasie wygoliłem dokładnie kutasa gdyż robie to zawsze i pomyślałem że fajnie by tu było mieć teraz moją nagą przybraną mamuśkę na sama myśl o tym mój Kotas urósł…tak sobie myśląc o ty usłyszałem za drzwiami głos teściowej „Piotrusiu nie spuszczaj wody z wanny jak skończysz to i ja umyję tyłeczek i szparkę” nie mogłem uwierzyć w te słowa lecz szybko wytarmosiłem się z wanny starannie wytarłem ciało ogoliłem jeszcze twarz umyłem żeby po czym dokładnie nabalsamowałem ciało założyłem tylko świeże bokserki i wyszedłem mówiąc „już mamusiu” wtedy z salonu wyszła jolka w samej bieliźnie uśmiechnęła się dodając „ jaki ty pachnący a wiesz otworzyłam jeszcze szampana nalałam już ci a sama swoja porcję wypiłam czeka na ciebie na ławie w salonie..” po czym zrobiła krok do przodu szybko się odkręcając i mówiąc „ a mówiłam ci już ze masz niezły tyłek” po czym złapała mnie za pośladek i szybko pobiegła do łazienki zamurowało mnie to i podnieciło zawsze lubiłem dominujące kobietki…. Wszedłem do salonu włączyłem TV usiadłem na kanapie i zacząłem popijać szampana cały czas myśląc o wcześniejszym wydarzeniu… gdy wypiłem szampana położyłem się na kanapie po około pół godz. wyszła jolka od razu weszła do salonu była ubrana tylko w skąpe stringi i coś w rodzaju tshirtu…moje oczy od razu powędrowały po jej pięknych zadbanych stopach i śliniących od balsamu gładkich nóżkach…lecz wyżej się wstydziłem spojrzeć po chwili rzuciła” o widzę ze już wypiłeś kochanie” wtedy spojrzałem na jej twarz miała mokre włoski co sprawiło że wyglądała o wiele bardziej sexy….odpowiedziałem „tak mamo” spojrzała na TV „ co oglądasz?” „jakiś film..”
-„a pozwolisz zięciu że położę się obok ciebie?
-tak mamusiu
- o to fajnie czekaj tylko przyniosę jakiś kocyk bo zmarzniemy.
Po czym poleciała do swej sypialni nagle zjawiając się z kocem nakryła mnie po czym sama wlazła pod niego kładąc się do mnie tyłem docisnęła swój tyłek do mnie …. Byłem w szoku po prostu nie wiedziałem co robić… po chwili poczułem także jej stopy sunące po mej nodze w końcu zatrzymały się na mych stopach byłe sparaliżowany leżałem wzdłuż kanapy trzymając rękę na swym udzie
-„ciepłe masz nóżki” zakłóciły cisze słowa Jolki
-„tak mamo odparłem ..”
-„ a co ty taki spięty rzekła dodając jeśli chcesz możesz mnie objąć…no dalej śmiało nie wstydź się…”
Po woli przesunąłem dłoń na udo jolki… serce zaczęło mi bić coraz szybciej i mimowolnie moja pała zaczęła rosnąć myślałem że normalnie Spale się ze wstydy a co gorsza miałem luźne szorty… i to był główny problem bo po chwili mój penis naprężył się na tyle ze wyszedł nogawka i ulokował się miedzy udami mej teściowej.. nie wiedziałem co się ze mną dzieje co powiedzieć lecz pierwsza odezwała się jolka..
- „o jak milutko czujesz co by się stało jakby teraz zobaczyła nas Agnieszka….by nas chyba zabiła…”
-„oj tak wymamrotałem…”
- no ale na szczęście jej niema a mi się to bardzo podoba odparła….
Wtedy ośmielony tymi słowami pomyślałem w głębi duszy „dobra suko co ma być to będzie teraz albo nigdy…” nabrałem odwagi zacząłem macać jej udo tyłek byłem podniecony na maxa jolka zaczęła kręcić tyłkiem na mej pale i lekko pojękiwać moja dłoń znalazła się pod jej bluzką i zaczęła miętosić jej piersi jolka syknęła …wtedy przysunąłem się do niej całym ciałem odgarnąłem z jej karku włosy i zacząłem lizać i kąsać jej szyjkę było bosko odwróciłem ją przodem do siebie i wcisnąłem swój jęzor w jej usta…zaczęliśmy się lizać na maxa głośno pojękując było nam jak w niebie jolka zaczęła macać me plecy a ja jej cycki pod bluzka nagle się wyrwała mówiąc
-czekaj zwale z siebie te szmaty ty tez zwalaj majtki
-o tak mamo pragnę cięę odparłem
-a myślisz ze ja to inna jestem zawsze chciałam się z tobą pieprzyć odkąd Agnieszka cię tu przyprowadziła do nas a jeszcze jak zobaczyłam twego kutasa w jej ustach myślałam że oszaleje…
- tak pamiętam myślałem ze zapadnę się ze wstydu pod ziemię
- a ja cała noc zadawalałam się wibratorem myśląc o twej wielkiej wygolonej pycie i widzę ze nadal ja golisz świetnie…
- zawsze cię chciałem zobaczyć mamusiu nago więc ściągaj to szybko…
Jolka szybko ściągnęła bluzkę rzuciła ja na podłogę i moim oczom ukazały się jej cycki były nawet jędrne zdjęła majtki miała dokładnie wygoloną wielką różową pizdę a nad nią delikatny paseczek włosków rzuciliśmy się sobie w ramiona na klatce czułem jej sterczące sutki zaczęliśmy się lizać nasze języki tańczyły ze sobą zacząłem lizać jej szyję zjechałem niżej zacząłem pieścić jej cycki jolka pojękiwała jej dłonie jeździły po mych plecach lecz już po chwili zjechały już na mój tyłek zaczęły masować me pośladki..
-dupę to masz jak dziwka rzekła
-mogę być twą dziwką rzekłem nie przestając ssać jej sutka
-hihihi zaśmiała się – zawsze chciałam mieć takiego uległego kochanka.. złapałem ją za tyłek uniosłem do góry i posadziłem pupą na blacie od ławy sam usiadłem na podłodze złapałem jej stopę w rękę i zacząłem ja lizać a po chwili ssać każdy jej paluszek widziałem błysk w jej oczach zabrałem się za drugą stopę pochłaniając każdego palca po kolej do ust
-widzę że nieźle obciągasz rzekła
- dla ciebie wszystko mamo odparłem poczym namiętnie pocałowałem jej stopę i zacząłem sunąć językiem wzdłuż jej nóżki ku górze
-nie nie teraz moja kolej rzekła złapała mnie za głowę i odepchnęła
Wstała pocałowała mnie namiętnie i rzekła:
- siadaj na ławie chcę poczuć twego kutasa w ustach obciągnę ci lachę lepiej niż ma córka
- o tak mamo zawsze chciałem dać ci do buzi ….
złapała kutasa w usta i zaczęła go dokładnie ssać brała go po same jaja co jakiś czas wypuszczając go z ust i oblizując od żołędzia kończąc na zasysaniu i oblizywaniu moich jaj – miała rację agniecha nigdy aż tak świetnie mi nie obciągnęła…nagle wypuściła go z ust
-i jak dobrze targam lachę? Nadała bym się na kurwę?
- tak mamo było by z ciebie dobre urwisko
-mam tylko nadzieję ze chlapniesz mi do japy pragnę napić się twej spermy?
Zamurowało mnie lecz nic nie mówiąc złapałem ja za głowę wstałem i zacząłem posuwać ja w usta nie trzeba buło długo czekać a strumień mej spermy wystrzelił w usta teściowej.. połknęła cały ładunek oblizała dokładnie kutasa po czym wstała zaczęliśmy się znów lizać w buzi poczułem jeszcze posmak swej spermy niewiele myśląc pchnąłem ja na kanapę rozłożyłem jej nogi szeroko na boki i zacząłem lizać jej różową kapę miała cudowny smak była cała wilgotna i ociekała śluzem
-aaaaaaaaa aaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa – jęczała jolka tak liż mamusię Aa moja cipka tyle czasu na to czekała złapała mnie za głowę i docisnęła ja do swego łona zaczęła wręcz mnie rżnąć w usta miała śliczną wielką łechtaczkę me ręce ugniatały jej ponętne sterczące cyce a buzia była posuwana staranie w pewnym momencie odepchnęła mnie i za pomocą stopy przewróciła na podłogę wstała i po czym usiadła na mej klatce piersiowej okraczając mą twarz …
-teraz ci pokaże dziwko męska jak mamusia lubi być lizana w jej oczach widziałem ogień pożądania usiadła na mej twarzy i zaczęła dziką jazdę było mi jak w raju mimo że czasami nie mogłem aż złapać oddechu ugniatałem jej pośladki a ona jechała mnie w usta głośno jęcząc co sprawiło że mój kutas w momencie stał na baczność po chwili zaczęły nią miotać spazmy orgazmu opadła bez sił obok mnie przytuliłem ja czule i namiętnie pocałowałem…..pozwoliłem jej chwile odpocząć czule gładząc jej plecy i pośladki pomyślałem chwile o Agnieszce…
-było mi cudownie odparła teściowa- jeszcze żaden facet tak wyśmienicie nie wylizał mi szparki…
Nie zamierzałem jeszcze kończyć przysunęła się do mnie jeszcze bliżej
-żałujesz tego piotrek ? szepnęła
- nie mamo odparłem
- wiesz mów mi porostu jolka gdy jesteśmy sami.. cieszę się też że tak się stało..
-ja też jolu odparłem
Jej język wdarł się w me usta zaczęliśmy się lizać i macać nawzajem mój kutas obcierał się o jej cipkę wstała złapała mnie za rękę chodź rzekła
-gdzie odparłem?
-tam gdzie już dawno powinieneś wylądować na me ślubne łoże
Zapaliliśmy kinkiety i rzuciliśmy się na łóżko zaczęliśmy się lizać i macać swe tyłki zacząłem znów zjeżdżać w duł chwile polizałem jej cyce brzuszek szparkę i przewróciłem ja na brzuch zacząłem całować jej pośladki miała piękną dupę jak na swój wiek rozszerzyłem jej pośladki i dokładnie zacząłem lizać jej kakao co i raz zagłębiając w nim język miała naprawdę głaciutki odbycik…zsunąłem się niżej wiedziała o co mi chodzi ułożyliśmy się w pozycji69 zacząłem lizać jej dupę i pizdę na zmianę tymczasem mój kutas na nowo był ssany wsadziłem w jej kapę palce zacząłem walić palcówkę
-chcesz tego jolu??
-wręcz pragnę odpowiedziała teściowa
-to co może na jezdzcca?
Wstała kucnęła nad mym kutasem i pochwali się na niego nadziała zaczęła ostry galop aż wyłem z rozkoszy tymczasem ona ostro skakała na kutasie jej cycki falowały aż bałem się że nasze stękania wyjdą poza dom
-cudownie się jebiesz mamo wybełkotałem wręcz
-mówiłam jolka!!!
-tak jolu poprawiłem się było mi cudownie zmieniliśmy pozycję i jebałem ja na boku
-rznij mnie jak dziwkę tak mocno krzyczała
- dałem jej mocnego klapsa w dupę i zacząłem coraz szybciej przerwałem…. Wstawaj suko!!! Wezmę cię od tyłu
-tak Piotrusiu wyjeb mnie na maxa
Wypięła się elegancko i po chwili mój kutas jebał jej cipsko od tyłu złapałem ją za włosy odciągnąłem jej głowę do góry strzeliłem jej mocnego klapsa w dupę i przyspieszyłem jak tylko mogłem zaczęła jęczeć jak najęta wiedziałem że długo już nie wytrzymam po chwili poczułem na kutasie skurcze jej pizdy i w tym samym momencie spósciłem się w nią
Oboje opadliśmy to było cudowne rzniecie jak nigdy dotąd. Podniosłem się zlizałem to co z niej wyciekło pomyślałem „tak co jak co ale twoje dupsko to muszę zaliczyć „ przywarłem twarzą do jej pośladków zacząłem lizać anusa teściowej o dziwo moja pyta sama zaczęła stawać splunąłem miedzy jej pośladki rozsmarowałem ślinę i wsadziłem w dupę palec wchodził jak w masło teściowa aż zapiszczała z rozkoszy wsunąłem jeszcze dwa już z oporem lecz weszły…
-ała jęknęła boli
Splunąłem na dłoń nasmarowałem kutasa przystawiłem do odbytu i pchnąłem wszedł calutki
Zacząłem dawać jej rytmiczne klapsy jej dupsko było aż czerwone ona tymczasem drażniła swą myszkę ręka
-nigdy nie dawałam dupy a to jest cudowne uczucie syknęła
-twoja córka za to daje kiedy tylko chcę odparłem
-nie żartuj ,a to dziwka
- ma to po mamie jolu
Zaśmiała się wtedy przyspieszyłem na Maksa jebałem ja chyba w dupę z pół godziny a ona jęczała w końcu poczułem ze zaraz dojdę pchnąłem kilka razy i po chwili ma sperma wyciekła z jej odbytu
-teraz mi to wyliż rzekła
- to kucnij nad ma twarzą
Przyjęła 69dokładnie wylizałem jej odbyt ze spermy ona tym czasem wyjęła cos spod poduszki i pochyliła się nad mym kutasem oblizała go lecz po chwili przestała za chwile poczułem jej język na mej dupci mmmmm co za cudowne uczucie
-chcesz być ma dziwką ?rzekła
-tak bardzo odparłem
- to stawaj na czworaka i wypnij dupę ale to szybko
Ciekawy jej poczynań grzecznie przyjąłem wskazaną pozycję teściowa uklękła za mną i zaczęła lizać mój tyłek niemowie spodobało mi się to po chwili poczułem jej palca w tyłku
zaczęło boleć wzięła tubkę którą wyjęła spod poduszki nasmarowała mą dziurkę
- widzę ze oboje dziś stracimy dziewictwo rzekła śmiejąc wsunęła znów palec w mój tyłek teraz było już o wiele milej spodobało nawet mi się po chwili były już dwa…
-niezła masz ta dupne naprawdę jak dziewczynka poczekaj zaraz przyjdę i wyszła po chwili weszła z przypiętym sztucznym kutasem
-skąd masz takie rzeczy jolu??
- a zabaweczki moje z przeszłości podeszła bliżej i co Piotruś masz chęć zabawić się w szmatkę??
- a mam inne wyjście??
-nie!!!
-podnieca cię to jolka?
-bardzo a teraz zrób mi laskę męska suczko!!!
Nieśmiało wziąłem sztucznego penisa w swe usta oblizałem jego końcówkę jej oczy lśniły z zachwytu –to dla ciebie mamo rzekłem i zacząłem robić loda widziałem że ten widok strasznie ja rozpala więc starałem się jak mogłem dobra starczy rzekła po około może 8 minutach -teraz ja cię zerznę w dupę zrobię z ciebie mojego cwela…po wolutku wprowadziła sztuczna pytę w ma dupę nie było łatwo ale się udało myślałem że mnie rozerwie i zaczęła posuwanie jechała mnie ostro też dając klapsy wyłem jak dziewica na murzyńskim penisie
-tak moja dupodajko jęcz krzyczała zjadę cię jak kurwę na co czekasz wal Se konia
Te rozkazy bardzo mnie zaczęły jarać kto by pomyślał teściowa rznęła mnie w dupsko a ja waliłem konia dosłownie jak pedał i jeszcze mnie to jarało
-jak będziesz dochodził to mów niemiałam twej spermy jeszcze na cyckach i twarzy
-zaraz mamo
Jolka wyjęła ze mnie bata szybko go odpięła i uklękła przede mną zacząłem walić konia i za chwile wielka porcja spermy spływała po jej twarzy i biuście byłem wyczerpany ona zresztą też poszliśmy razem do łazienki i wskoczyliśmy do wanny wzięliśmy razem kąpiel po czym udaliśmy się do sypialni namiętnie się liżąc i pieszcząc zasnęliśmy w miłosnym splocie.
To było naprawdę mega rżnięcie i przygoda od tamtej pory uprawiamy sex kiedy tylko nadarzy się nam okazja a Agniesia nadal jest mą kochającą żoną …

2 komentarze: